Почти 22% ръст в продажбите на BMW Group

Общи 10 март 2011 | Auto-Press.net A- A+ 4135 посещения | без коментари

BMW Group съобщи, че новите регистрации на компанията през февруари са се увеличили с 21.7% до ниво от 111 720 автомобила (BMW, MINI и Rolls-Royce) през изминалия месец. Продажбите на групата през първите два месеца на годината (216 911 ед) са с 24.7% по-добри в сравнение със същия период на миналата година.

През февруари, продуктите на BMW Group се радват на отлично търсене както в Европа- +16.8% до 57 381 автомобила, така и в Азия- +49.3% до 25 722 ед. На родния си пазар, гигантът регистрира увеличение в реализацията си от 20.8% до 18 883 коли, 19 919 (+10.8%) в САЩ и 16 511 (+72%) в Китай.

95 423 от продажбите на BMW Group през изминалия месец са били на автомобили с марката BMW. Увеличението в реализацията през февруари е на ниво от 22%, а това за първите два месеца на годината е почти 26%, до 186 279 единици.

При MINI се отчита ръст от 19.3%, до 16 045 автомобила, през февруари, и 17.6%, до 30 170 единици, за първите два месеца на годината.

Традиционно за Rolls-Royce, процентните увеличения в новите регистрации са трицифрени- 276.1% през февруари (252 продажби) и 200% за януари и февруари (462 продажби).

 
Ключови думи:   bmw, bmw group, bmw mini, 511, rolls royce, 911
 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте